воскресенье, 3 марта 2019 г.

Міжнародний турнір зі змішаних бойових мистецтв WWFC 14 відбувся в суботу, 2 березня в київському Палаці Спорту.


Нагадаємо, в головному поєдинку турніру WWFC 14 представник легендарної команди SBG Ireland, один і спаринг-партнерів Конора МакГрегора - ірландець Блейн О'Дрісколл побореться за титул чемпіона світу проти українця Теймура Рагимова.

Блейн О'Дрісколл під час церемонії зважування заявив, що має намір привезти чемпіонський пояс в Ірландію:

«Ми влаштуємо справжню бійню! Це буде епічно! Бій пройде під мою диктовку. Я не боюся Рагимова. Він не доставить мені ніяких проблем. У нього немає нічого, що могло б мене здивувати. Я сильніше його і в стійці, і в партері. Я просто вийду і зроблю свою справу. Хай не сподівається, що рідні стіни йому допоможуть!».

Теймур Рагімов заперечив супернику:

«Цей ірландець мене сильно недооцінює! Він дуже пошкодує про свої слова. Подивимося, що він скаже після бою!»

Нагадаємо, міжнародний турнір зі змішаних бойових мистецтв WWFC 14 відбувся в суботу, 2 березня в київському Палаці Спорту.
На турнірі виступили 20 бійців з 9 країн світу: України, Ірландії, Франції, Чехії, Бразилії, Грузії, Білорусі Азербайджану і Молдови.

Квитки і пряма трансляція в HD-якості - wwfc.ua


Комментариев нет:

Отправить комментарий